Το χιούμορ αποτελεί ένα πολύ δυνατό εργαλείο αποδόμησης αλλά και αναπαραγωγής στερεοτύπων. Μαθητές και μαθήτριες του 7ου Γυμνασίου Αχαρνών εξηγούν με ποιον τρόπο τα ανέκδοτα αναπαράγουν ρατσιστικά στερεότυπα.
Κατεβάστε το κείμενο-πλαίσιο εδώ.
Κατεβάστε τις δραστηριότητες εδώ.
Πηγή: Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ, Δίκτυο Σχολείων κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας, Μπορούμε Μαζί Ενωμένοι. Ερευνώντας και σχολιάζοντας τη σχέση των ΜΜΕ με τον ρατσισμό. Βιβλίο του μαθητή / της μαθήτριας, Αθήνα 2004 (προσβάσιμη εδώ).
Σχετικά
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1-2 διδακτικές ώρες
- Διδακτική ΜέθοδοςΈρευνα και ανάλυση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚλίμα της τάξης και του σχολείου
-
Tags