Μία δραστηριότητα για να σκεφτούν και να προβληματιστούν οι μαθητές και οι μαθήτριες πάνω στο ζήτημα των προνομίων και της ισχύος που προκύπτει από την κατοχή ή την απουσία τους. Σε δύο στήλες σημειώνουμε τις απόψεις τους για το ποιες προνομιούχες ομάδες ανθρώπων μπορούν να σκεφτούν στην κοινωνία και ποιες δεν έχουν καθόλου προνόμια. Ακολουθεί συζήτηση.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΣυζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags