Χωρισμένοι σε ομάδες αγοριών και κοριτσιών, κάθε ομάδα παίρνει κάποιες κάρτες και προτάσεις υποθετικών καταστάσεων και καλείται να τις αξιολογήσει και να τις ταξινομήσει. Οι ομάδες ανταλλάσσουν τα αποτελέσματα της εργασίας τους και ακολουθεί συζήτηση.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη δραστηριότητα εδώ και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30-45 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΣυζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags
-
Πρόσθετο υλικό