Σε αυτή τη δραστηριότητα μοιράζουμε, σε ζεύγη του ίδιου φύλου, κάποιες προτάσεις υποθετικών καταστάσεων και επιτρέπουμε στους μαθητές και τις μαθήτριες να τα συζητήσουν αν η συμπεριφορά που περιγράφεται είναι για αυτούς αποδεκτή ή όχι και γιατί. Παρουσιάζουν τα αποτελέσματα στην τάξη και συζητάμε τα γενικά αποτελέσματα.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη δραστηριότητα εδώ και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια6ο λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΣυζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags