Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αντιμετωπίσουν, ατομικά ή σε ομάδες, κάποιες προβληματικές καταστάσεις και με τρόπο ρεαλιστικό και διπλωματικό να δώσουν λύσεις και να επαναφέρουν τις ισορροπίες. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων μπορεί να γίνει προφορικά και να συζητηθούν τα αποτελέσματα ή, αν υπάρχει χρόνος, μπορεί να ζητηθεί από τις ομάδες να τα παρουσιάσουν με παιχνίδι ρόλων.
Την περιγραφή της δραστηριότητας μπορείτε να τη βρείτε εδώ και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια35 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΟμαδοσυνεργατική, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags