Με οδηγό έναν ζωγραφισμένο χάρτη του σώματος, οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να εργαστούν ατομικά και να σκεφτούν με ποια μέρη του σώματος αισθάνονται πιο άνετα και ποια συναισθήματα προκύπτουν σε περίπτωση που κάποιος παραβιάσει τα όρια που θέτουν οι ίδιοι για το σώμα τους.
Οι οδηγίες για τη δραστηριότητα εδώ και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας μπορείτε να το κατεβάστε εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το βρείτε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΣυζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags