Σε αυτή τη δραστηριότητα ζητείται από τους συμμετέχοντες, αφού χωριστούν σε ομάδες, να διαλέξουν ένα λεμόνι, να το ονοματίσουν, να μάθουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και να φανταστούν την ιστορία του. Σε δεύτερη φάση, ένα μήλο τοποθετείται στη σύναξη των λεμονιών και αυτό δίνει το έναυσμα για μία συζήτηση σχετική με τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τα στερεότυπα κ.λπ.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια60 λεπτά
- Διδακτική Μέθοδοςομαδοσυνεργατική μάθηση, δημιουργία και αφήγηση ιστορίας, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά (μουσική, θέατρο, εικαστικά), Αγωγή του Πολίτη, Γλώσσα, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.),
-
Tags