Τέσσερις δραστηριότητες σχετικά με τα συναισθήματα και τον τρόπο με τον οποίο τα εκφράζουμε. Στην πρώτη (προσωπικά αντικείμενα), κάθε μέλος φέρνει ένα προσωπικό αντικείμενο που το παρουσιάζει στην ομάδα ως στοιχείο της ταυτότητας του, προάγοντας τη γνωριμία, κατανόηση, εμπιστοσύνη μέσα στην ομάδα. Στη δεύτερη (πρόσωπο συναισθημάτων) και την τρίτη (καθρέπτης συναισθημάτων), καλλιεργείται η αναγνώριση των εκφράσεων των διαφόρων συναισθημάτων. Στην τέταρτη (πλάτη-πλάτη), καλούνται να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα των άλλων μέσα από τη στάση του σώματος τους.
Κατεβάστε τις δραστηριότητες εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκειααπό 20 λεπτά περίπου η κάθε δραστηριότητα
- Διδακτική Μέθοδοςβιωματική, παρατήρηση, παρουσίαση, μίμηση, σωματική αναπαράσταση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά( θεατρική αγωγή-εικαστικά), Αγωγή του Πολίτη, Φυσική Αγωγή, Ευέλικτη Ζώνη
-
Tags