Δραστηριότητα για το περιεχόμενο της πολιτικής σκέψης και επιχειρηματολογίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες εξετάζουν έναν κατάλογο με κοινότοπες πολιτικές προτάσεις, κρίνουν το περιεχόμενο και τις βαθύτερες αρχές και αξίες που εκφράζουν υπό το πρίσμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των διαφόρων σχολών σκέψης και αξιολογούν τις κοινωνικές τους συνέπειες με βάση τα αποτελέσματα που παράγουν για διαφορετικές κοινωνικές ομάδες.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Rolf Gollob και Peter Krapf, Διδάσκουμε τη Δημοκρατία. Μία συλλογή από μοντέλα σχετικά με τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη και τα ανθρώπινα δικαιώματα, βιβλίο IV, μτφρ. Αγγελική Αρώνη, επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Κατερίνα Τούρα, Εκδόσεις Συμβουλίου της Ευρώπης, Στρασβούργο 2008
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική Μέθοδοςομαδοσυνεργατική μέθοδος, συζήτηση, κριτική σκέψη, επιχειρηματολογία
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Αρχές Φιλοσοφίας
-
Tags