Τρεις δραστηριότητες ομαδικής αξιολόγησης που μπορούν να εφαρμοστούν στο τέλος των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και προγραμμάτων. Η πρώτη, η «Αφίσα» πρόκειται για τη δημιουργία συλλογικού εικαστικού έργου σχετικού με τη δραστηριότητα που θέλουμε να αξιολογήσουμε. Η δεύτερη, «Το δέντρο της επικοινωνίας» είναι μία μέθοδος ατομικής αξιολόγησης διαφορετικών δραστηριοτήτων με την τοποθέτηση φύλλων διαφορετικού χρώματος στο κλαδί της κάθε δραστηριότητας. Η τρίτη, το «Ερωτηματολόγιο» περιλαμβάνει ενδεικτικές ερωτήσεις αξιολόγησης.
Κατεβάστε τις δραστηριότητες εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια2 διδακτικές ώρες συνολικά ( 35', 45', 10' οι επιμέρους δραστηριότητες)
- Διδακτική Μέθοδοςζωγραφική, κολάζ, συμπλήρωση ερωτηματολογίου
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά, Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.)
-
Tags