Δραματοποίηση και συμμετοχή των μαθητών σε ιστορία των φυλών Τσαφ και Τσουφ που αφηγείται ο/η εκπαιδευτικός. Η ιστορία αφορά δύο φυλές που χωρίστηκαν και υπέφεραν εξαιτίας της διχόνοιας των αρχηγών τους, χάνοντας την πρόσβαση σε στέγη κτλ. Στο τέλος οι φυλές συμφιλιώνονται και βελτιώνουν τις συνθήκες ζωής τους. Ακολουθεί συζήτηση και σχετικές δραστηριότητες για τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό.
- Να αναπτύξουμε δεξιότητες συνεργασίας και αλληλεγγύης.
- Να εμβαθύνουμε στο δικαίωμα στη διασκέδαση και στα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των αστέγων.
- Να συνδέσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν άτομα με αναπηρία ή λιγότερο προνομιούχα άτομα με επίκαιρα προβλήματα της κοινωνίας, όπως η έλλειψη στέγης και η αδυναμία πρόσβασης σε δημόσιους χώρους.
- Να καταπολεμήσουμε τον αποκλεισμό και τις διακρίσεις.
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 ώρα
- Διδακτική Μέθοδοςαφήγηση ιστορίας, παιχνίδι ρόλων, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά (Θεατρική αγωγή), Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη
-
Tags