Η ομάδα χρησιμοποιεί μία συγκεκριμένη μέθοδο για την επίλυση συγκρούσεων με αφορμή κάποιο παράδειγμα. Βρίσκουν σενάρια συγκρούσεων σε εφημερίδες και περιοδικά και σε μικρές ομάδες καλούνται να εργαστούν με βάση τη
«δομημένη προσέγγιση στην επίλυση συγκρούσεων» ώστε να λύσουν τη σύγκρουση.
- Να διδαχθούν οι μαθητές μία τεχνική για την επίλυση συγκρούσεων.
- Να κατανοήσουν ότι η επίλυση μιας σύγκρουσης εξαρτάται από ένα συγκεκριμένο βαθμό δεξιοτήτων, οι οποίες μπορούν να διδαχθούν.Testimonials text
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1,5- 2 διδακτικές ώρες
- Διδακτική Μέθοδοςπαιχνίδι ρόλων, διαμεσολάβηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.)
-
Tags