Τα παιδιά ανταγωνίζονται για την κατοχή ενός πορτοκαλιού και προσπαθούν να καταλήξουν με τρόπο ειρηνικό σε μια κοινά αποδεκτή απόφαση. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να σχεδιάσουν και να προτείνουν στρατηγικές για την επίλυση διαφωνιών ή αντιπαραθέσεων, να αξιολογήσουν αυτές τις προτάσεις αλλά και να συζητήσουν για τον σπουδαίο ρόλο της επικοινωνίας σε περιπτώσεις διαμαχών.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Μικρή πυξίδα. Compasito. Εγχειρίδιο εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα για παιδιά, Λευκωσία 2012 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΟμαδικός συναγωνισμός και συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚλίμα της τάξης και του σχολείου, Φυσική Αγωγή, Ευέλικτη ζώνη, Αγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project
-
Tags