Σε αυτή τη δραστηριότητα ζητείται από τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να λειτουργήσουν ως σύμβουλοι πολιτικών που ερευνούν το θέμα της ομοφοβικής παραβίασης δικαιωμάτων. Εξετάζουν την αξιοπιστία πληροφοριών που έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο και αναπτύσσουν στρατηγικές πρακτικής αντιμετώπισης. Στόχοι της δραστηριότητας: να αξιολογήσουμε την αξιοπιστία των πληροφοριών που υπάρχουν στο διαδίκτυο, να διερευνήσουμε κάποιες από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν νεαροί ομοφυλόφιλοι και νεαρές ομοφυλόφιλες λόγω της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο και να εξετάσουμε τη δική τους συμπεριφορά προς το διαδικτυακό περιεχόμενο.
Για να κατεβάσετε τη δραστηριότητα πατήστε εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια60 λεπτά
- Διδακτική Μέθοδοςομαδοσυνεργατική, παιχνίδι ρόλων, έρευνα στο διαδίκτυο
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
-
Tags