Η δραστηριότητα στοχεύει στον εντοπισμό του συναισθήματος του θυμού και να κάνει κατανοητές τις αιτίες που το προκαλούν. Κάθε μαθητής καταγράφει τι τον θυμώνει και το μοιράζεται με την ολομέλεια. Έπειτα κάποιοι δείχνουν τα σωματικά χαρακτηριστικά του θυμού, ενώ άλλοι τα κατονομάζουν και τα καταγράφουν σε ένα κοινό σχέδιο.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια20 λεπτά
- Διδακτική Μέθοδοςζωγραφική, καταγραφή, σωματική αναπράσταση, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά (θεατρική αγωγή-εικαστικά), Αγωγή του Πολίτη, Φυσική Αγωγή, Ευέλικτη ζώνη
-
Tags