Σε αυτή τη δραστηριότητα γίνεται συζήτηση και παρουσίαση της Οικουμενικής Διακήρυξης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Στο δεύτερο μέρος μελετάμε το κείμενο της Διακήρυξης, συνδέοντας τα άρθρα της με συγκεκριμένες αρχές και αξίες. Στο τρίτο μέρος κατηγοριοποιούμε τα δικαιώματα ανάλογα με αυτό που διασφαλίζουν. Μία ζωντανή και συμμετοχική δραστηριότητα για την εξοικείωση και μελέτη των δικαιωμάτων και της Διακήρυξης.
- Να κατανοήσουν οι μαθητές τα διάφορα δικαιώματα που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανθρώπινες ανάγκες.
- Να κατανοήσουν βιωματικά πώς συνδέονται μεταξύ τους τα δικαιώματα, καθώς και πώς συνδέονται τα δικαιώματα με την καθημερινότητα ή με τις διαφορετικές συνθήκες διαβίωσης άλλων λαών.
- Να γνωρίσουν την Οικουμενική Διακήρυξη Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και την αξία της.
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1-3 διδακτικές ώρες
- Διδακτική Μέθοδοςσυζήτηση, ομαδοσυνεργατική μάθηση, ταξινόμηση, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά, Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project
-
Tags