Δραστηριότητα που βοηθά τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναγνωρίσουν τα στερεότυπα των φύλων και των μύθων που χρησιμοποιούνται και αναπαράγονται από τη βιομηχανία της διαφήμισης.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Α. Τσιριγώτη, Κ. Πετρουλάκη, Α. Ντιναπόγιας, Ελληνική έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος III: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας, Αθήνα 2011 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια60-120 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΟμαδοσυνεργατική, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags