Στη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές σκέφτονται σιωπηλά για τις προσωπικές τους αρχές και αξίες. Έπειτα καλούνται σε ομάδες να επιλέξουν και να καταγράψουν κάποιες από αυτές, οι οποίες θα συζητηθούν στην ολομέλεια για να επιλεγούν οι σημαντικότερες μέσα από συζήτηση. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα γραπτής έκθεσης και η δημιουργία ενός κολλάζ με ερώτημα πώς θα είναι το μέλλον αν αυτές οι αρχές εφαρμόζονται και πώς θα είναι αν δεν γίνονται σεβαστές.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική Μέθοδοςανάγνωση κειμένου, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΑγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές
-
Tags