Η δραστηριότητα διεξάγεται σε ένα φανταστικό φόρουμ του διαδικτύου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες αναλαμβάνουν έναν ρόλο – διαδικτυακό προφίλ και καλούνται να χαιρετήσουν ο ένας τον άλλον σύμφωνα με ευρέως διαδεδομένα στερεότυπα για συγκεκριμένες ομάδες. Η δραστηριότητα χρησιμεύει ώστε οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες να χαράξουν κάποιες κατευθυντήριες οδηγίες για τις αλληλεπιδράσεις στο διαδίκτυο. Στόχοι: να συζητήσουμε για την προκατάληψη και τη ρητορική μίσους ενάντια σε συγκεκριμένες ομάδες και να εξετάσουμε τις διαφορές ανάμεσα στην αλληλεπίδραση εντός και εκτός διαδικτύου.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική ΔιάρκειαΜέρος 1ο: 35 λεπτά, μέρος 2ο: 25 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΠαιχνίδι ρόλων, καταγραφή
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), Πληροφορική
-
Tags