Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εντοπίζουν τους όρους χρήσης ενός διαδικτυακού τόπου και λαμβάνουν μέτρα ώστε να καταγγείλουν ακατάλληλο περιεχόμενο στον ιστότοπο. Επίσης συζητούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας καταγγελίας, ιδίως σε σχέση με τις δυνατότητες που παρέχει το Web 2.0. Στόχοι: να καταλάβουμε κάποιους από τους τρόπους με τους οποίους ρυθμίζεται το περιεχόμενο του διαδικτύου, συμπεριλαμβανομένων των κανόνων που απαγορεύουν τη ρητορική μίσους, να εξετάσουμε τους όρους και τις προϋποθέσεις δημοφιλών ιστότοπων και να αξιολογήσουμε την καταλληλότητά τους και να συζητήσουμε πόσο αποτελεσματική είναι η χρήση διαδικτυακών μηχανισμών καταγγελίας στην καταπολέμηση της ρητορικής μίσους.

Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.

Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    60 λεπτά
  • Διδακτική Μέθοδος
    Ομαδοσυνεργατική, έρευνα στο διαδίκτυο
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Αγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), Πληροφορική, βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
  • Tags

Σχολιάστε