Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εξερευνούν την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης μέσα από διάφορες μελέτες περίπτωσης και καλούνται να αποφασίσουν πώς να διαχειριστούν σχόλια ή ανακοινώσεις που είναι αμφιλεγόμενα, υβριστικά ή δυνητικά επικίνδυνα. Στόχοι: να διερευνήσουμε την έννοια της ελευθερίας της έκφρασης, να κατανοήσουμε γιατί η ελευθερία της έκφρασης είναι σημαντική τόσο για το άτομο όσο και για την κοινωνία, να εξετάσουμε τους λόγους για τους οποίους μπορεί να είναι απαραίτητο να περιοριστεί η ελευθερία της έκφρασης προκειμένου να προστατευτούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, ιδίως όπου εμπλέκεται η ρητορική μίσους.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια45 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΟμαδοσυνεργατική, συζήτηση περιπτώσεων
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΑγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη Ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
-
Tags