- Να να εντοπίσουν οι μαθητές τις επιρροές και τη συνεισφορά άλλων πολιτισμών στην κοινωνία τους.
- Να κατανοήσουν πως η σχέση μεταξύ διαφόρων πολιτισμών και η αλληλεπίδρασή τους συνεπάγεται τον περαιτέρω εμπλουτισμό τους.
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια4 ώρες
- Διδακτική Μέθοδοςομαδοσυνεργατική μάθηση, έρευνα στην κοινότητα και παρουσίαση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project
-
Tags