Στη δραστηριότητα αυτή, συζητάμε με αφορμή κάποια σκίτσα και απαντάμε σε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Έπειτα, σε ομάδες, φτιάχνουμε ιστορίες που σχετίζονται με το θέμα της συζήτησης. Μπορούμε να δραματοποιήσουμε τις ιστορίες. Μαθαίνουμε να μιλάμε με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τα συναισθήματά μας, μία μέθοδος για την επικοινωνία δίχως βία που ονομάζουμε η γλώσσα της καμηλοπάρδαλης.
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια90 λεπτά
- Διδακτική Μέθοδοςσυζήτηση με αφορμή σκίτσα, φωτογραφίες κλπ, απάντηση ερωτήσεων, ομαδοσυνεργατική συγγραφή ιστορίας, δραματοποίηση, έκφραση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά (εικαστικά- θεατρική αγωγή), Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη
-
Tags