Στη δραστηριότητα αυτή, συζητάμε με αφορμή κάποια σκίτσα και απαντάμε σε συγκεκριμένες ερωτήσεις. Έπειτα, σε ομάδες, φτιάχνουμε ιστορίες που σχετίζονται με το θέμα της συζήτησης. Μπορούμε να δραματοποιήσουμε τις ιστορίες. Μαθαίνουμε να μιλάμε με βάση τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τα συναισθήματά μας, μία μέθοδος για την επικοινωνία δίχως βία  που ονομάζουμε η γλώσσα της καμηλοπάρδαλης.
Στόχος αυτής της εκπαιδευτικής δραστηριότητας είναι η ενίσχυση της θετικής επικοινωνίας, να μάθουμε να εκφράζουμε τα συναισθήματα, τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας με τρόπο άμεσο, κατανοητό και δίχως βία.

Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014

  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    Νηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    90 λεπτά
  • Διδακτική Μέθοδος
    συζήτηση με αφορμή σκίτσα, φωτογραφίες κλπ, απάντηση ερωτήσεων, ομαδοσυνεργατική συγγραφή ιστορίας, δραματοποίηση, έκφραση
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Καλλιτεχνικά (εικαστικά- θεατρική αγωγή), Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη
  • Tags

Σχολιάστε