Σε αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές και οι μαθήτριες παίρνουν μαζί τους «νέες ταυτότητες» που τις κρατούν μέχρι την επόμενη συνάντηση, όπου καλούνται να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την εμπειρία τους ως διαφορετικά άτομα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αναζητήσουν στοιχεία για τη νέα τους ταυτότητα, όπως π.χ. να ψάξουν στο διαδίκτυο για μαρτυρίες, πληροφορίες και πιθανά αιτήματα μίας κοινωνικής ομάδας, να μιλήσουν με κάποιον ακτιβιστή εκπρόσωπο ή να τον προσκαλέσουν στο σχολείο για ενημέρωση. Επίσης, οι προτεινόμενες ταυτότητες μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες-θεματικές που θέλετε να καλύψετε (π.χ. ρατσισμός, φύλο, σεξουαλική ταυτότητα, στιγματισμός, περιθωριοποίηση, κ.ά.)
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια20 λεπτά σε μία συνάντηση και 1 επόμενη διδακτική ώρα
- Διδακτική Μέθοδοςπροσωμοίωση ταυτότητας
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά, Αγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project
-
Tags