Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες εξετάζουν παραδείγματα ρητορικής μίσους και συζητούν για τις πιθανές συνέπειές της σε μεμονωμένα άτομα και στην κοινωνία. Μέσα από τη δραστηριότητα επιδιώκεται: να κατανοήσουμε τις διαφορετικές μορφές της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο και τις συνέπειές της σε θύματα και κοινωνία και να εξερευνήσουμε διαφορετικούς τρόπους απόκρισης στη ρητορική μίσους στο διαδίκτυο. Η δραστηριότητα μπορεί να προσαρμοστεί για να ερευνήσει τη ρητορική μίσους και εκτός διαδικτύου, βρίσκοντας παράδειγματα στον τύπο, σε δηλώσεις πολιτικών προσώπων, θεσμών κ.ά.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια60 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΟμαδοσυνεργατική, συζήτηση και τοποθέτηση πάνω σε δείγματα ρητορικής μίσους
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΑγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
-
Tags