Στη δραστηριότητα αυτή οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες φαντάζονται την πιθανότερη αντίδρασή τους σε διάφορα σενάρια εκφοβισμού και συζητούν εναλλακτικές πορείες δράσης. Επιδιωκόμενα αποτελέσματα: να κατανοήσουμε τις διαφορετικές μορφές που μπορεί να λάβει ο εκφοβισμός (bullying) καθώς και τη σχέση ανάμεσα στον εκφοβισμό στο διαδίκτυο και εκτός αυτού, να βρούμε διαφορετικούς τρόπους να αντιδρούμε στον εκφοβισμό, τον κυβερνοεκφοβισμό και τη ρητορική μίσους στο διαδίκτυο, να αναδείξουμε τη σημασία της αντίδρασης απέναντι στον εκφοβισμό.
Για να κατεβάσετε τη δραστηριότητα πατήστε εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια45 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΚινητική ανταπόκριση σε διαφορετικά σενάρια
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΑγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
-
Tags