Η δραστηριότητα «Κλέφτης;» θέτει ένα πραγματικό ηθικό δίλημμα και θίγει το ζήτημα της ειλικρίνειας και των καθημερινών ευθυνών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρίζονται σε μικρές ομάδες και αφού ο/η εκπαιδευτικός τους διαβάσει ένα κείμενο για την περίπτωση ενός ανθρώπου που κατηγορήθηκε για κλοπή, καλούνται να σκεφτούν αν πράγματι ήταν ένοχος.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο για τα ανθρώπινα δικαιώματα μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Διεθνής Αμνηστία, Ένα Εγχειρίδιο για να αρχίσετε την Εκπαίδευση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, Λονδίνο, Αύγουστος 1996
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική ΜέθοδοςΗθικό δίλημμα, μελέτη περίπτωσης
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΓλώσσα, Δίκαιο
-
Tags