Δραστηριότητα που βοηθά τους μαθητές και τις μαθήτριες να διερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο η απόδοση προκαθορισμένων ρόλων στα αγόρια/άντρες και στα κορίτσια/γυναίκες μπορεί να περιορίσει τις ευκαιρίες τους.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Κατεβάστε το φύλλο εργασίας εδώ.
Πηγή: Α. Τσιριγώτη, Κ. Πετρουλάκη, Α. Ντιναπόγιας, Ελληνική έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος III: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο κατά της Βίας, Αθήνα 2011 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΒιωματική μάθηση (παντομίμα), συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags