Σε αυτή τη δραστηριότητα ζητείται από τους συμμετέχοντες, αφού χωριστούν σε ομάδες, να διαλέξουν ένα λεμόνι, να το ονοματίσουν, να μάθουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του και να φανταστούν την ιστορία του. Σε δεύτερη φάση, ένα μήλο τοποθετείται στη σύναξη των λεμονιών και αυτό δίνει το έναυσμα για μία συζήτηση σχετική με τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τα στερεότυπα κ.λπ.

Μπορεί να γίνει στο πλαίσιο καλλιτεχνικής αγωγής, αν τα παιδιά δημιουργήσουν εικαστικό έργο ή γράψουν ένα τραγούδι για το μάθημα της μουσικής. Επίσης, στο μάθημα της γλώσσας ως έναυσμα να καταγράψουν τις ιστορίες τους ή τη ζωή ενός μήλου στον λεμονόκοσμο, κ.λπ.

Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.

Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007

 

Σχολιάστε