Σε μικρές ομάδες, οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να συζητήσουν, να καταγράψουν και να επιλέξουν κάποια περίπτωση κατά την οποία έπεσα θύματα διακρίσεων ή ένιωσαν άβολα εξαιτίας του φύλου τους, της καταγωγής τους, των πεποιθήσεών τους, κ.λπ. Στη συνέχεια, κάθε ομάδα θα δημιουργήσει μία παγωμένη εικόνα και οι υπόλοιπες ομάδες λένε τι βλέπουν, πού εντοπίζουν το πρόβλημα. Συζητάμε για την έννοια της ισχύος.
Μπορείτε να κατεβάσετε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια50-60 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΒιωματική μάθηση (παγωμένη εικόνα), ομαδοσυνεργατική μέθοδος
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags