Η δραστηριότητα αυτή βασίζεται σε παιχνίδι ρόλων: ένας μαθητής ή μια μαθήτρια παρασύρεται λόγω της πίεσης που δέχεται από τους συνομήλικούς του ή τις συνομήλικές της να πάρει μέρος σε μια πράξη εκφοβισμού. Ζητείται από τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να ξαναπαίξουν το σενάριο με στόχο να επιτύχουν διαφορετική έκβαση. Στόχοι: να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο εκφοβισμός, να αναπτύξουμε αλληλεγγύη και συμπόνοια για τα θύματα του εκφοβισμού, να ενθαρρύνουμε τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να αναλάβουν δράση ενάντια στον εκφοβισμό και τη ρητορική μίσους στο διαδίκτυο.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Σύνδεσμοι. Ένα εγχειρίδιο για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο μέσα από την εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα, Αθήνα 2015 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια60 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΠαιχνίδι ρόλων, δραματοποίηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΑγωγή του Πολίτη (Δημ.), Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λύκ.), Κοινωνιολογία (Γ΄ Λυκ.), βιωματικές δράσεις - συνθετικές δημιουργικές εργασίες - πρότζεκτ
-
Tags