Αυτή η εκπαιδευτική δραστηριότητα είναι ένα παιχνίδι ρόλων βασισμένο σε κάρτες, όπου τέσσερις πολίτες ενός νέου έθνους συζητούν για το αν θα συμμετάσχουν ή όχι στις διαδικασίες δημιουργίας του έθνους. Ακολουθεί συζήτηση με την ολομέλεια για το ζήτημα της συμμετοχής στα κοινά και τη διακυβέρνηση.
- Να διαμορφώσουν οι μαθητές απόψεις σχετικά με το κατά πόσο είναι σημαντικό να συμμετέχει κανείς στα κοινά.
- Να κατανοήσουν τα διάφορα επίπεδα που μπορεί να έχει η ενεργός συμμετοχή στα κοινά.
- Να κατανοήσουν οι μαθητές πως οι πολιτικές αποφάσεις επηρεάζουν και εκείνους, ανεξάρτητα εάν οι ίδιοι έχουν συμμετάσχει στη διαβούλευση και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων ή όχι.
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική Μέθοδοςπαιχνίδι ρόλων, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΠολιτική Παιδεία (Λυκ.), Θεατρική Αγωγή, Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.)
-
Tags