Τα παιδιά συζητούν για τον εκφοβισμό και στη συνέχεια καλούνται να παρουσιάσουν πώς θα αντιδρούσαν τα ίδια σε διαφορετικά σενάρια εκφοβισμού. Στόχος της δραστηριότητας είναι να εμβαθύνουμε στην κατανόηση των διαφορετικών ειδών εκφοβισμού, να αναγνωρίσουμε τις στρατηγικές, τους ανθρώπους και τους οργανισμούς που μπορούν να στηρίξουν τα παιδιά τα οποία αντιμετωπίζουν περιστατικά εκφοβισμού και να αναλύσουμε τις διαφορετικές αντιδράσεις απέναντι σε τέτοιου είδους περιστατικά.
Ο/η εκπαιδευτικός χρειάζεται να έχει καλή γνώση της τάξης του/της ώστε στην περίπτωση που η τάξη αντιμετωπίζει ζητήτατα εκφοβισμού να αποφευχθεί η επικέντρωση στην προσωπική κατάσταση κάποιου μαθητή ή μαθήτριας.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Συμβούλιο της Ευρώπης, Μικρή πυξίδα. Compasito. Εγχειρίδιο εκπαίδευσης στα ανθρώπινα δικαιώματα για παιδιά, Λευκωσία 2012 (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1-2 διδακτικές ώρες
- Διδακτική ΜέθοδοςΒιωματική μάθηση, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΔραστηριότητα που σχετίζεται με το κλίμα της τάξης και του σχολείου, Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη, θεατρική αγωγή, φυσική αγωγή, Κοινωνική και Πολιτική αγωγή, Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project
-
Tags