Διαβάζουμε στην τάξη κάποιες προτάσεις για τις έμφυλες διακρίσεις που γίνονται με τρόπο σχεδόν αυτόματο στην κοινωνία και όταν κάποιος μαθητής αναγνωρίζει ως αληθές το περιεχόμενό του σηκώνει το χέρι. Μετράμε πόσοι αναγνωρίζουν ως αληθείς κάποιες από τις προτάσεις, ενώ στο τέλος συζητάμε και αναλύουμε τις δημοφιλέστερες και τις λιγότερο δημοφιλείς.
Τη συγκεκριμένη δραστηριότητα μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ και το αντίστοιχο φύλλο εργασίας εδώ.
Πηγή: Τσιριγώτη, Α., Πετρουλάκη, Κ., & Ντιναπόγιας, Α., Ελληνική Έκδοση GEAR against IPV. Τεύχος ΙΙΙ: Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού, Ευρωπαϊκό Δίκτυο Κατά της Βίας, Αθήνα 2011
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική ΜέθοδοςΣυζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Κοινωνιολογία
-
Tags
-
Πρόσθετο υλικό