<span style="color: #000000;">Στη δραστηριότητα αυτή, οι μαθητές καλούνται να ζωγραφίσουν ο ένας τον άλλον με τέτοιον τρόπο ώστε να δημιουργήσουν συλλογικά έργα. Στη συνέχεια δημιουργούν ταυτότητες ο ένας για τον άλλον.
Η δραστηριότητα αναπτύσσει την παρατήρηση και τις δεξιότητες επικοινωνίας κυρίως μέσω του βλέμματος. Επίσης είναι δραστηριότητα εξοικείωσης.

Μπορείτε να βρείτε τη δραστηριότητα εδώ, στις σελίδες 37-38.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014

Σχολιάστε