Τα παιδιά καλούνται να γράψουν ένα τεστ του οποίου οι όροι διεξαγωγής είναι εκ των προτέρων φανερά άνισοι. Με τη δραστηριότητα αυτή αναδεικνύεται παραστατικά ο τρόπος που η κοινωνική ανισότητα προκαθορίζει σε μεγάλο βαθμό τα αποτελέσματα μιας «αντικειμενικής» αξιολόγησης.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Δραστηριότητες στηριγμένες σε εκπαιδευτικές προτάσεις της Unicef [Susan Faountain, Δικαίωμά μου. Ένας πρακτικός οδηγός για να μάθουμε για τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού] (προσβάσιμη εδώ).
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΓ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική ΜέθοδοςΒιωματική δράση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Πολιτική Παιδεία, Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών
-
Tags
-
Πρόσθετο υλικό