Η δραστηριότητα στοχεύει στην καλλιέργεια της ικανότητας αναγνώρισης των συναισθημάτων και των αναγκών των μαθητών και των μαθητριών και την εξωτερίκευσή τους. Συγκαταλέγεται στην ενότητα για την έκφραση συναισθημάτων, θυμού και διαχείρισης του εγχειριδίου. Κάθε μαθητής/μαθήτρια σκέφτεται τι είναι αυτό που τον/την ανησυχεί και ζωγραφίζει τον κύκλο με τις ανησυχίες και τα προβλήματά του. Έπειτα, φαντάζεται ότι έχει ένα Τζίνι, έναν φανταστικό φίλο που τον/την βοηθά να αντιμετωπίσει αυτές τις δυσκολίες. Ζωγραφίζει το Τζίνι του. Σε ομάδες συζητούν για τα Τζίνι, τις δυσκολίες τους, ενώ σε ζευγάρια δραματοποιούν την κουβέντα με το Τζίνι τους.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική Μέθοδοςζωγραφική απεικόνιση, ομαδοσυνεργατική, δραματοποίηση σε ζεύγη
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά (εικαστικά- θεατρική αγωγή), Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη
-
Tags