Κάθε παίκτης καλείται να περιγράψει τον εαυτό του σε μία κάρτα, με την υπόθεση ότι θα συναντήσει κάποιον άγνωστο στον σταθμό του τρένου. Η ομάδα καλείται να μαντέψει ποιος βρίσκεται πίσω από την περιγραφή για να συνεχίσει το παιχνίδι.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Το εγχειρίδιο για την επίλυση συγκρούσεων μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πηγή: Διαμεσολάβηση συνομηλίκων για την επίλυση των συγκρούσεων στα σχολεία. Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές νέων κι ενηλίκων, H.R. Edu Services, Λεμεσός, Ιούνιος 2007
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΝηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια30 λεπτά
- Διδακτική Μέθοδοςπαιχνίδι περιγραφής, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΚαλλιτεχνικά, Αγωγή του Πολίτη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης (Project)
-
Tags