Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να φτιάξουν μία λίστα ο καθένας με όσους τρόπους συμμετοχής σε δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων μπορούν να σκεφτούν. Έπειτα, χωρίζονται σε ομάδες των τεσσάρων και συνθέτουν τη λίστα της ομάδας. Στο τέλος, κάθε ομάδα συγκρίνει τη λίστα της με τη λίστα που παρέχεται στο εγχειρίδιο. Ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια.
Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική Μέθοδοςομαδοσυνεργατική μάθηση, συζήτηση
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΑγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (Γυμν.), Πολιτική Παιδεία (Λυκ.), Κοινωνιολογία (Γ' Λυκ.), Βιωματικές Δράσεις-Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες - Project
-
Tags