Σε αυτή τη δραστηριότητα οι μαθητές σκέφτονται περιπτώσεις κατά τις οποίες χρειάστηκαν κάποια βοήθεια και ανθρώπους στους οποίους μπορούν να απευθύνονται σε καταστάσεις ανάγκης. Στη συνέχεια, γράφουν μία επιστολή για να ζητήσουν βοήθεια για κάτι. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε, να απευθυνόμαστε, να ζητάμε και να πράττουμε ώστε να νιώθουμε ασφαλείς, ήρεμοι και ευτυχισμένοι.
Στόχοι:

  • Να εντοπίσουμε τις διαθέσιμες πηγές βοήθειας και υποστήριξης όταν έχουμε ανάγκη.
  • Να μάθουμε πώς να ζητάμε βοήθεια και από πού.

Αυτή τη δραστηριότητα μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.

Πηγή: Μαρία Νομικού, Φαίη Ορφανίδου, Νάσια Χολέβα (επιλογή ύλης, μετάφραση και προσαρμογή), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, Νοέμβριος 2014

  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    Νηπιαγωγείο - Β' δημοτικού | Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    60 λεπτά
  • Διδακτική Μέθοδος
    συζήτηση, ζωγραφική, συγγραφή επιστολής
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Καλλιτεχνικά, Αγωγή του Πολίτη, Ευέλικτη ζώνη
  • Tags

Σχολιάστε