Δραστηριότητα για τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα. Μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων, οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αποφασίσουν συλλογικά και να επιχειρηματολογήσουν σχετικά με το ποιοι θα πεταχτούν από τη σχεδία στην οποία είναι επιβιβασμένοι και ποιοι θα παραμείνουν σε αυτή αποκαλύπτοντας έτσι τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις τους.Quoted text here

Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.

Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Πηγή: Rolf Gollob και Peter Krapf, Διδάσκουμε τη Δημοκρατία. Μία συλλογή από μοντέλα σχετικά με τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη και τα ανθρώπινα δικαιώματα, βιβλίο IV, μτφρ. Αγγελική Αρώνη, επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Κατερίνα Τούρα, Εκδόσεις Συμβουλίου της Ευρώπης, Στρασβούργο 2008

  • Θεματική Ενότητα
  • Τάξη
    Γ' - Ε' δημοτικού | ΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
  • Τύπος Αρχείου
    Δραστηριότητα
  • Χρονική Διάρκεια
    1 διδακτική ώρα
  • Διδακτική Μέθοδος
    ομαδοσυνεργατική μέθοδος, βιωματική μάθηση (παιχνίδι ρόλων), συζήτηση
  • Αναλυτικό Πρόγραμμα
    Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
  • Tags

Σχολιάστε