Στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού ρόλων βιωματικής προσέγγισης, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναζητούν λύσεις για την αντιμετώπιση περιστατικών βίας στην καθημερινότητά τους. Επικοινωνούν και πειραματίζονται με σκοπό να ενημερωθούν αλλά και να κινητοποιηθούν σχετικά με το ζήτημα της βίας ώστε να μπορούν να παίρνουν μέρος στη λήψη αποφάσεων και στην αποτροπή βίαιων συμπεριφορών.
Κατεβάστε τη δραστηριότητα εδώ.
Πηγή: Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των προσφύγων. Συμβίωση: Σχέδιο δράσης για την προώθηση της ανεκτικότητας και την πρόληψη του ρατσισμού στο σχολείο, 2014 (προσβάσιμη εδώ).
Πρώτη δημοσίευση: Εκπαίδευση & Θέατρο 14, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2013.
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου | Γ' γυμνασίου - Γ' Λυκείου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια2-3 διδακτικές ώρες
- Διδακτική ΜέθοδοςΒιωματική μάθηση (παιχνίδι ρόλων), ομαδοσυνεργατική μέθοδος
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΔραστηριότητα που σχετίζεται με το κλίμα της τάξης και του σχολείου
-
Tags