Οι μαθητές βιώνουν τη δυναμική διαδικασία του σχεδιασμού κοινών φυσικών πόρων και έτσι κατανοούν τη θεωρία πίσω από την τραγωδία των παγκόσμιων πόρων. Ο προβληματισμός σχετίζεται με τον τρόπο που αυτή η δυναμική μπορεί να οδηγηθεί στη βιωσιμότητα και επιβίωση του πλανήτη και ποιο ρόλο παίζει η συμπεριφορά που βασίζεται αντίστοιχα στη συνεργασία ή τον ανταγωνισμό.
Για να κατεβάσετε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα πατήστε εδώ.
Ολόκληρο το εγχειρίδιο μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ.
Πηγή: Συλλογικό, Στο μακροσκόπιο: Εγχειρίδιο δραστηριοτήτων, Εκπαίδευση για τον Κόσμο, Faire Trade Hellas, 2012
-
Θεματική Ενότητα
-
ΤάξηΣΤ' δημοτικού - Β' Γυμνασίου
- Τύπος ΑρχείουΔραστηριότητα
- Χρονική Διάρκεια1 διδακτική ώρα
- Διδακτική ΜέθοδοςΟμαδοσυνεργατική
- Αναλυτικό ΠρόγραμμαΆνθρωποι και κοινωνία, Άνθρωποι και φύση/ Βιολογία, Οικολογία, Οικονομία
-
Tags